deppdeppdepp!

sitter och snackar värsta deppigt på msn med bästaste bästaste vän, kusin, soulmate sofia.
det känns skönt på ett sett, för vi känner typ likadant.
iaf, det känns som att de här är världens sämsta period för mig, och jag gör allt fel.
allt jag gör blir totalfel, och folk blir sårade, och massa sånt skit.
jag vet seriöst inte vad jag ska göra, och jag önskar att jag och sofia bara kunde dra, sticka från all skit här hemma, och vara helt själva, på nån jävla paradisö, jag vet, det låter töntigt tycker ni säkert, men jag önskar verkligen.
jag skulle må så mycket bättre då.
hon är bäst, hon är allt. ni förstår inte, och jag tänker inte ens ge mig in på att försöka förklara, för ingen kommer ändå fatta, det går liksom inte.
jag förstår inte ens själv hur bra jag har det.
bara hon är lycklig, så är jag det med.
vi är tvillingsjälar, och det svär jag på.
det känns, och det märks när man har hittat sin.
jag tror att alla har en, men bara inte har hittat den.
men jag hade tur, att hitta min riktigt tidigt, och det är jag glad för, för det är hon som gör mitt liv.
det är henns själ som bär min kropp, hennes hjärta som slår för mig, och mitt för henne.
utan henne finns jag inte. min kropp finns, men inte min själ. jag menar, nej ni förstår inte, jag fattar knappt själv, men det är så, jag lovar.

ni kommer typ förstå när ni själva hittar eran, om ni nu gör det.

nästan iaf, för sofia är speciell, och ingen kommer någonsin känna som jag gör för henne, men nästan kanske.

jag hoppas det, för det är en så jävla underbar känsla.

asså, det är som att vara kär, fast av vänskap liksom.

asså jag vet inte, man kan bara inte förklara.

men skitsamma, hon är mitt allt iaf, och om hon skulle lämna mig skulle jag ta livet av mig.

det är hon som håller mig vid liv!
jag älskar dig sofia soulmate lindroth, du är den bästa av dom bästa. du är en ängel från ovan.
du är orsaken till att jag inte har hittat min prins, för jag har redan en prinsessa!
föralltid vi älskling, du är mitt liv!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0