från älsklings place!

nu sitter jag här hemma hos underbaraste kusin, och sitter vid datorn. hon typ packar, fast hon skulle gjort de för kanske... två timmar sen. haha så nu börja hon. hon är lite knäpp, men jag älskar henne ändå!
vi åker imorn, på eftermiddagen, så imorn vet jag inte vad vi ska hitta på. men det blir alltid nåt roligt.
har med mig kameran, så ska fota mkt.

haha asså gud, jag va fett blond. jag bah satte på mig fias ögonbindel, först uppochner, och sen bah när jag hade satt den åt rätt håll, så bah tänkte jag spegla mig, för att se hur jag såg ut. hahaa pucko typ, liksom ofta det går.
aja, jag och fia är iaf knäppa tsm, tihi.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0