fredagsmys med bästis!

ikväll kommer johanna hit, så ska hon slagga här. mysimys asså! de va lite länge sen...

dagen idag va lite skum, och jag mådde fett dåligt. asså hade skitont i huvudet, är fett förkyld och ja massa usch.
men aja, dagen började med filmtittande på engelskan, nån fransk film, som va sådär lite bra.
sen hade vi fysik, men man behövde inte gå om man fattade de vi höll på med, och så hade vi håltimme efter de, för vi hade ingen gympa, så jag och johanna bestämde oss för att dra iväg och typ käka donken.
vi hade ingen håltimme sen tydligen, men vi sket i de, och åkte till stan, köpte donken att käka på tåget hem.
haha så gör vi ja!
sen kom vi tillbaka, och då hade vi svenska, och skrev bara i våra reflektionsböcker och sen läste lite. efter det vare spanska, då kollade vi på film, och jag fick glass, för jag hade vunnit en tävling på spanskan förut (a) haha jag är bäst på spanska!
efter det skulle vi ha biologi, men så snäll som vår lärare är så slapp vi det, och fick gå hem.
sååå skönt.
jag skyndade mig hem och kissade, för jag och johanna hade vart kissnödiga heeeeeela dagen typ, men skoltoaletterna är så sjukt äckliga, så man vill itne gå där!
hemma sov jag lite, eftersom jag mådde dåligt, och så har jag laddat ner lite musik och sånt, men ska snart taggisch till tumba och möta johanna, eller om typ en halvtimme, men iaf.
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0