grattis älskling!

idag är det den sjuttonde februari, och för exakt sexton år sen föddes en liten flicka, som döptes till sofia.
hon växte upp i haninge med sin mamma och pappa, och efter tio månader fick hon en liten kusin, som döptes till caroline, och  tre år senare fick hon en lillebror, som döptes till eric.
redan 1994 åkte sofia m. familj och caroline m. familj utomlands tsm, då dom bara va små bebisar.
några år senare åkte dom till gran canaria tsm, och blev då rätt bra kompisar.
lekte tsm i poolen med barbiedockor, och massa sånt.
år 2000 åkte dom till portugal med sina familjer och sin mormor och morfar.
där kom dom ännu närmare varann, och dom hade jättekul tsm.
år 2004 hade dom hunnit bli superbra kompisar, bästavänner rättare sagt, och åkte tillsammans med sofias mamma/carolines moster, och deras mormor till spanien.
där hade dom det underbart, och hade nästan alltid likadana kläder, och köpte likadana saker.
år 2005 drog dom till gotland med sofias familj, och även där va det supermysigt, och dom gjorde roliga saker jämt.
år 2007 åkte dom till tyskland med sofias familj, och mormor, för att fira deras morfars morbror som fyllde 100 år.
dom shoppade och sprang runt på hotellet och hade kul
sommaren 2007 åkte dom till gotland igen tsm, och även de året blev riktigt lyckat. allt var underbart.

alla år, månader, veckor & dagar där emellan, som dom har spenderat med varann har också varit helt oförglömliga.

varje gång dom träffas så blir allt så bra, och dom hittar alltid på något roligt.

dom betyder allt för varann, och dom är bästavänner, soulmates, kusin, allt.

dom har firat varje julafton och födelsedagar med varann, och dom har gjort massa roliga saker med varann.

jämt när dom är med varann så garvar dom nonstop typ.
det finns inte mkt mer att säga, för ni kommer aldrig förstå, men deras vänskap är otroligt stor, och den går inte att beskriva. caroline nylén & sofia lindroth hör ihop!

jag vill bara säga dig,
bästevän, att jag älskar dig mest i hela världen, och jag lämnar dig aldrig.
jag är så himla lycklig när jag är med dig, så du förstår inte.
hoppas du får världens bästa födelsedag, prinsessan min!
hoppar du så hoppar jag, så snälla, hoppa inte!

glöm inte att gratta bruden, hon är världens underbaraste!
jag älskar dig!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0