gud vilken dag!

idag var ju vi som sagt i romme, med skolan.
det var underbart.
på bussresan dit va alla rätt tråkiga ett tag, men sen blev stämmningen lite bättre när alla killar vid oss började sjunga pokémon-låten. haha dom kan heeeela också, så jävla roligt.
väl framme, så satte vi på oss skidor och shit, och så mötte jag och sara fia älskling,  som skulle åka med oss.
vi åkte i typ en timme, tills våra tår va bortdomnade typ, och då gick vi in och satte oss, och sen käkade, då va klockan runt tolv. sen fortsatte vi åka, och då mötte vi micke adam och christofer, och åkte med dom resten av tiden.
det va skojsigt, och jag vann över båda adam och christofer i en svart backe. haha, så jävla ägda!
kände mig asbra asså(a)
vid halvfyra skulle vi samlas vid bussen, så runt tjugo i var vi tillbaka.
sofia drog till sin buss, och vi till våran, men sara, och andra sofia va lite sega. haha.
men jag satt och snacka med alla killar medans, så det var lungan.
sen typ kom dom, och några andra, och då drog vi.
bussresan hem var crazy, som alltid. först höll jag på att somna på golvet, på mickes väska, men det gick inte, så jag sa till sara att jag ville garva, så vi typ försökte. haha, men det fanns inget att garva åt, men tillslut så gick det.
jag gick runt i hela bussen typ sen, och va där nere hos småkillarna också. haha jag fick faktiskt hubbabubba(a)
men ja, robin och jocke rotade bland mina saker som vanligt, ååh vad jobbiga.
tobias höll på att kittla mig, och micke och dom käkade mitt godis.

asså alla var sjuka, men det var så jävla roligt.

bilder blev det inte mkt av, tyvärr, men fia tog några, så dom kommer nog upp här sen, när hon har skickat dom.

hoppas ni har haft en bra måndag!
pussar


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vilken tobias kittlade dig? ;) haha han i a? :S

2009-02-09 @ 22:19:15
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0