i <3 my friends

nej nu äre läggdags för mig, måste tänka igenom massa saker nu känner jag.
jag vet att jag inte alltid är världens bästa människa, men jag försöker så gott jag kan.
jag försöker göra alla mina vänner glada, och jag försöker vara snäll mot alla, hålla allt jag lovar, och sånt, men det går kanske inte alltid. ibland gör jag något för att inte svika en person, men sviker då samtidigt en annan.
men jag försöker, verkligen. jag försöker räcka till till alla. okej, det låter som att jag typ är värsta poppis och typ låtsas att jag har miljarder vänner som vill vara med mig, men det är inte så jag menar.
även om jag syftar på mina närmaste, så är det ändå svårt.
men jag älskar er alla, och skulle aldrig göra något som jag visste sårade er, med flit.
jag hoppas att ni förstår det. ni är allt jag har! ni är bäst, och jag älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0