ishuset!

tjabah! dagen idag började med filmtittning på slöjden, för stina var sjuk.
det var nån film med brad pitt, och ååh så snygg han är!
efter det hade vi labb, och det gick ju bra.
sen va det lunch, och vi satt fett länge i matsalen idag.
efter rasten hade vi espanõl, och där fick vi reda på provet, fick 59/80 poäng, men ska typ ha 17 mer, för det va på två ställen som man skulle få 2 poäng på varje fråga istället för ett, så då blev det lite mer.
sista lektionen va so, och den va typ fett kul.
vi va i grupper, och skulle typ låtsas va 'länder', så skulle vi klippa ut olika figurer i papper som vi sen skulle lämna in, så va dom värda olika mkt 'pengar', och så fick man typ förhandla med andra 'länder' om man behövde typ en sak eller linjal eller nåt. haha de va faktiskt kul!
efter skolan har jag bah chillat hemma, och nu ska jag snart tagga till ishuset och träna. kulkul!
måste sätta på mig mkt kläder, för fryser massor redan nu!
i helgen kanske det blir 'tjejmiddag' men det beror på om mina päron kan tagga till moster och morbror.
hoppas! kyss


Kommentarer
Postat av: Denise

hehe sorry om jag är tjatig men jag tänkte bara säga att jag har ännu en designtävling nu om du är intresserad :) http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/designtavling-igen.html

2009-02-18 @ 20:35:32
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0