johanna älskling!

asså jag är tvungen att säga till er alla att johanna, min söta lilla vän på dom tre roliga bilderna där nere, att hon inte är sådär i vanliga fall, att hon bara bjuder på sig själv där, och har roligt och är flummig.
jag lovar. jag skulle försäkra er om det bara, så att ni inte tror att hon ser ut sådär typ, eller nåt sånt.
nu kommer en lite vanligare och finare bild på henne. puss

UPDATE: johanna, det går inte att lägga upp bild nu, det är nåt cp, men asså jag lägger in en imorn, och dom vet ju ändå redan hur fin du är! älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack :)<3 xD

2009-02-11 @ 15:49:27
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa hallå! alla vet att johanna är fett söt!!!!

2009-02-11 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0