längtar!

söööndagen har varit ganska så vanlig för mig. eller nja, men typ iaf.
började med att jag vaknade och gick upp och fixade mig.
drog till jobbet vid elva, började tolv.
tåget hade lite damp, så kom lite försent, men inte mkt.
det gick bra där, va lite stressigt, och massa skrikande barn, men det äre typ alltid.
slutade vid tre jue, för att jag har dans kvart över fyra. sofia fick me gå då.
dansen va skitkul som vanligt, och gick jättebra.
btw, min danslärare ska dansa bakom amy diamond nästa vecka i melodifestivalen, och det va hon som brann bakom nordman förra året, och hon dansade bakom amy även då. tihi, hon är cool, min danslärare asså!
whatever, käkade lite med louise efter dansen, och sen drog ja till huddinge och shit.
efter det drog jag till tumba, mötte sara, och vi köpte godis och sånt tills imorn..., romme!
ååh det kommer bli sååå bäst. bussresan är alltid roligast. haha, vi har liksom damp och alla typ hoppar runt och de.
vi ska samlas i skolan klockan sex, så, jag borde nog sova nu asså.
men skriver såklart imorn, om imorn. blir nog mkt bilder också, fast vågar inte ta med kameran, så kommer bli mobilbilder, men sara och fia kommer nog fota också! massor hoppas jag.
kärlek till er!


fixar grejer för imorn. bara så ni vet så är jag osminkad, ofixad och nyduschad....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gå in här och rösta på Edward!



http://www.ajc.com/holiday/content/atlanta-holiday-guide/best-hollywood-vampire.html

2009-02-09 @ 14:04:44
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexy mama ;D puss<3

2009-02-10 @ 22:00:05
Postat av: Johanna

hahahaha oj de va jag som skrev de, fast vi kan ju låtsas att de e en hemlig beundrare ;D grr <3

2009-02-10 @ 22:00:49
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0