meliketé

goddag! sitter här i min säng, dricker världens godaste té, skriver in lite viktiga stuffs i min kalender, och kollar på made.
dagen har varit... som en torsdag. haha, började med livskunskap, och det var livliga diskutioner om vår skoltröja.
sen hade vi bild, och det gick inte så bra för mig och mitt lilla hus. usch!
biologin, där skrev vi bara lite, och jag och johanna garvade och snackade mkt.
lurren bestod av flygande jakob, och efter det hade vi danska.
haha ja, vi hade danska på svenskan. vi ska typ lära oss det. helt sjukt.
sist men inte minst vare matte, och jag och johanna jobbade på, eller försökte iaf. vi ligger så jävla mkt efter.
inte bra.
ikväll äre dans som gäller. wiiihuu!
nej nu ska jag ner och göra mer té! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0