my ipod!

tjenatjena!

som ni kanske ser, ni som inte är blinda, så har jag skaffat mig en ipod här på bloggen! härligt vah?
ja nu kan ni ju höra min mysiga musiksmak också. fiffigt vah?!
jag vet! och visst ären snygg...
menmen, dagen idag var alldeles vanlig tycker jag.
inget speciellt hände, inte ens något extra roligt.
eller jo en sak, filip gjorde illa handen.
dom lekte i killarnas omklädningsrum, och så typ råkade han krossa rutan, och fick sy två stygn i handen.
hjäääälp! stackars liten.
fast asså nu menade jag ju då inte att det var extra roligt, utan att de var något speciellt, jag menar, det var ju extra tråkigt typ.
och ikväll ska jag på bio, med *trumvirvel*...... johanna! länge sen.
vi ska se i taket lyser stjärnorna. den verkar vara apbra tycker vi. så det blir riktigt mys.
ja nu har jag riktigt ont i rumpan, (sitter på golvet) så ska nog hoppla upp i sängen nu, och sen ska jag nog... göra mig lite i ordning för att sen åka till... ja träffa johanna iaf.

jag vet att ni är avis!
men ha en mysig fredag, pussar


   

1: gårdagens outfit i skolan och på begravningen
spetströja - gina tricot
tubklänning - gina tricot
2: gårdagens outfit på kvällen i stan
jeans - nudie
randig tröja - h&m divided
svart cardigan - gina tricot
3. dagens outift
jeans - gina tricot
munkis - h&m divided
linne - gina tricot
4. Johanna på väg till stan igår


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är sexig. och du med<3 xD

2009-02-06 @ 17:22:10
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0