onsdag, tralalala

tjenix på er! dagen var normal, utom sista timmen, då vi hade so. eller det va väl ganska normalt, men jag blev assur.
jag och johanna jobbad asbra idag, och snackade lite mindre än vanligt. men sen typ hörde peter ett av våra skrattanfall, och fick total damp. han tvingade mig att flytta fram, och sen skyllde på mig att jag hade ritat på bordet, så jag fick skrubba, fast det inte va jag. asså jag dampa loss på han. hatar honom.
men annars va allt vanligt typ. flummade fett med johanna, och vi hade skitkul.
juste brandlarmet gick på spanskan, så vi stog ute och frös, och sen lånade snälla sonny ut sin jacka till mig och johanna, så vi lekte siamesiska tvillingar, tills det va dags att gå in.

helgen är planerad, och den kommer bli skitbra.
riktigt roligt hoppas jag. känns så nu iaf, och jag tror det.
najsnajs. blir typ bästaste vän sofia hela helgen.
känns som att det var länge sen. hon är bäst!

men gud,
ska på träning om en timme. måste byta om och käka nåt och shit.
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Åhhh honey det kommer bli underbart! Jag längtar massor!<333333333333

2009-02-11 @ 22:23:01
URL: http://ruttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0