packar

nu sitter jag här hemma på mitt golv, och packar till fjällen.
det går... sådär, väskan är typ full och jag har endel kvar. men det går nog, hoppas jag.

 


ja, så ser min väska ut nu, och jag ska få plats med typ:


två neccesärer

jeans

fintröja

bikinisar

småsaker, typ mobilladdare, kamera mm

skidbrallor

kanske skidjacka


ja, typ de. haha, de kommer gå bra. toppen.

men drar nog till fia redan ikväll och sover där till torsdag, då vi drar till fjällen.

längtar som fan nu!
men ja, nu måste jag packa klart, städa och duscha.
puss


Kommentarer
Postat av: AlexTrygg

sv: Tack så jättemycket ! :D

Jag blir så glad när folk gillar mina bilder :)

2009-02-24 @ 17:29:52
URL: http://photobyalexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0