sängensängensängen!

vi har fan legat i sängen hela helgen nu! jag skäms, lite iaf. haha, igår låg vi i sängen hela dagen, och sen efter middagen drog vi till gula villan och köpte ben & jerrys, och sen kollade vi melodifestivalen när vi kom hem.
efter det började en skräckis på tv som vi kollade på, och sen va vi vakna nästan hela natten.
idag vaknade vi runt ett, och låg och deppa ett tag efter att vi hade sett att de va fullt med snö ute. heeeeemskt.
jag som trodde de skulle bli vår snart.
eller hoppades iaf.
nu står johanna i duschen, och jag ligger i sängen och håller på med datorn.
när hon är klar ska jag duscha. skööööönt, känner mig riktigt skabbig asså!
hoppas ni får en bra söndag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0