tjooooooockisar!

johanna sov ju här, och nu sitter vi i sängarna och käkar chips! haha ja, typiskt oss.
igår kväll kollade vi på bert, sen typ fett läskiga filmen the strangers, de va asläskig, verkligen.
sen kolla vi mer på bert. vi somna typ vid tre eller nånting, och vaknade runt elva imorse.
vi kollade då på bert, och käkade godis, och sen blev vi fett sugna på chips, så då hämtade vi de (a)
och nu kollar vi på nåt program på tv.
vet inte vad vi ska göra sen, det får vi se då, men vi hittar nog på nåt, hoppas jag!
laddar ner nya msn nu, men sen när de är klart stänger jag nog av datorn.
puss


jag och johanna bästis! haha asså, såndär är jag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tihi jag och min bästis (efter dig asså!) kolla också på the strangers förut. Fääättt scary! :O

Love u!

2009-02-23 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0