tröttis...

inatt sov jag inte mkt asså, för jag låg och snacka i telefon med filip och erik i fyra timmar typ.
det va kul, för dom är rätt sjuka, men roliga jue. haha garvade riktigt mkt, mamma kom och sa till mig några gånger.
sen blev det allvarligt samtal mellan mig och filip, och jag berättade typ mina problem för han, och inte vet jag varför, det bara blev så. haha, men det va kul, han är faktiskt väldigt snäll när han är......haha snäll!
somnade nångång efter fem, och vaknade vid tio... men gick upp vid typ tolv.
käkade frukost, duschade, och nu ska jag snart på dans.
är egentligen inte helt frisk, men ska iaf titta jue..
nej nu måste jag plocka rätt i mitt rum lite, för mamma är typ sur nu.
pussar



im in love baby.... im in love!



Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jo, jag gillar dom vita bäst ;D men jag ska ändå köpa båda tor jag ^^

2009-02-01 @ 17:25:27
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0