uppsamlingsdag!

tjenixar! sitter här och kollar csi miami, käkar macka, smsar och snackar på msn.
kom hem från dansen för typ en halvtimme sen, duschade då fort, och sen satte jag mig här.

dagen idag va typ chill.
vi hade uppsamlingsdag, då vi jobbar med sånt vi ligger efter med, fast idag fick vi inte välja.
först vare engelska, jag och johanna jobbade lite, och sen tog vi rast resten av lektionen (a)
efter det vare matte, och ja dampa loss för jag fattar nada, de är fett svårt, och jag suger på matte, och jag hatar det!
sen fick vi ha bild eller läsa, men jag valde bild för vi va tvugna att bli klara med våra hus idag.
jag blev det, men blev icke nöjd, för hann inte med allt jag ville ha, men aja.
vi hjälpte marcus massa också, för han va låg fett efter, och hade lite damp. hihi.
lunchen va sjukt äcklig, fanns bah soppa, typ en cowboysoppa som innehöll köttfärs och potatis, och en korvsoppa som typ bestod av buljong och korv, eller nåt.
men vi käkade massa mjuka mackor, för att sen dra till gympasalen och ha gympa.
fick bah göra tråkiga saker, så vi kollade på när dom spelade handboll istället, mkt roligare.
vi slutade runt två, då drog jag hem snabbt, för att sen dra till tandläkaren.

hon lagade min tandställning som va paj, och sen drog jag hem.

försökte plugga lite, men internet hade dubbeldamp, så det sket sig.

drog till dansen istället, och där vare kul, men jag är fett förkyld så kunde inte ta i fullt ut.


nej nu måste jag seriöst stänga av här, och försöka sova.
lägger mig alldeles för sent varje kväll.
somnade runt tolv igår, fast jag skulle sova tidigt, för fia och jag snackade fett länge.
puss

  

update: nånting dampar, så fler bilder än sådär ville inte komma upp, men ni får se mitt plus johannas hus imorn ;)

1. gårdagens outfit!
2. snyggaste johanna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0