2009 here i come



jag har bestämt att 2009 ska bli det bästa året. asså jag ska satsa på skolan
nu, för det är porten till min framtid. jag börjar snart gymnasiet, jag kan inte sumpa
allt bara för att jag är lat. nej nu ska jag banne mig plugga. jag ska glömma allt
dåligt och tråkigt som hänt under 2008, alla bråk, alla svek, alla lögner, allt sånt,
och jag ska minnas allt bra. året har varit underbart. jag har fått massa nya vänner
och tyvärr förlorat några. som tur va inte så många, men ändå. jag har massa mål
att nå dehär året, och det ska jag göra också. jag ska även bli bättre på att blogga(a)
men viktigaste, är att jag ska umgås mer med mina närmaste. tack för 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0