349 typ!

tjenatjena!

asså vår skola är seriöst allvarligt sjukt kall! asså man dör typ. man fryser ihjäl. typ alla går runt med jacka på sig inne, och typ halsduk och vantar och shit. jag hade jacka och halsduk idag. det är typ som utomhus. askallt.
vi hade fysik första lektionen, och gjorde nånting vi typ gjort förut. aptråkigt.
sen hade vi so, ännu tråkigare, men stog ut. dog av svält lite. matte efter det, jobbade typ nada idag heller.
sen vare äntligen lunch, tack gode gud. käkade lite lasagne, för de va äcklig fisk, och sen knäckemacka.
sen hade vi musik, och då satt jag mellan fille och micke vid elementet, hur varmt som helst. naaaajs.
kollade lite klipp på youtube om beatles, och sen fick vi göra nåt papper om dom. och filip micke och christofer bombade mig med sms, och ja, jag fick minst 349 sms asså. gissa om jag fick damp. den vibrerade nonstop och jag hann liksom inte klicka bort dom. dom tyckte de va askul ofc. haha. sen spelade filip lite gitarr, så duktig han är.
och micke försökte me spela, men han förstörde bara. haha flåt!
sista timmen vare engelska men vi snackade bara gymnasiet och sånt, och jag och jonte killade lite på varann.

efter skolan åkte jag och johanna till stan, och jag köpte två par stringtrosor, ett lila nagellack, och ett halsband.

lite smått och gott sådär. vi käkade donken också, och snackade massa. haha, vi är bäst på att drömma oss bort asså. vi typ tänker en sak och sen bah fortsätter vi och tillslut äre helt jävla överdrivet och orimligt, men sjukt kul. haha.

btw, det är fan två personer som har hoppat framför tåget idag i tumba. först typ vid kvart över fyra, och sen typ vid åtta nångång kanske. sjuka asså! hemskt!
men nu ska jag nog duscha!
eller, micke smsa nu, så snackar nog lite med han först.
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0