bad update idag

fett dålig jag har varit på att uppdatera idag, men jag har verkligen inte orkat skriva.
imorse gick jag upp typ tidigt, vid nio nångång, och fixade mig och så. sen drog jag och mamma till huddinge och mötte anne och angelique så drog vi till best of brands. det va ju värsta rea liksom, för dom ska stänga affären, så det va sjukt mycket folk asså. hittade inte så mkt, för dom har ju typ haft rea hela veckan, men köpte lite björn borg trosor.
träffade joachim och alicia där, och så såg jag joakim.
aja, efter det tog vi en 'fika' och sen drog jag och mammsen till elgiganten, och efter det hem.
då kollade jag film, aquamarine, och sen somnade jag till middagen.
och sen har jag bara kollat tv och chillat.

på torsdag börjar skolan, uschabuscha.
ikväll ska jag sova lite tidigt tror jag, om jag kan, med tanke på att jag sov rätt länge idag på dan.
men vi får se.
over and out


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Jag börjar också i skolan på torsdag (imorgon)... suck

2009-01-07 @ 11:55:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0