bästevän och jag i en lägenhet!

asså ja, vi vill! vi är astaggade nu, och det måste seriöst bli av.
vi vill flytta. själva. till en lägenhet.
vi jobbar, vi kan lätt ha en hyresrätt, en etta. kan inte va så jävla dyrt. vi har råd.
det bästa av allt är att vi isf har en gemensam garderob, najs eller vadå?!
jag snackade med mammsen, men hon tyckte det var knäppt, men hon bah: visst, hitta en lägenhet.
men fia....hon sa som moster, att man måste stå i bostadskö om man inte känner nån typ såndär fastighetsägare eller shit... så vi får väl hoppas att de går ändå.
och btw, vi får inte stå skrivna på lägenheten, och mamma och pappa måste typ sälja vårt hus om dom ska stå där, och massa sånt shit.
men på nåt sätt går det att lösa, det måste, för de skulle va fett najs att bo själva!
läääängtar.
nej nu ska jag typ stänga av här eller nåt.
eller ska nog hitta nåt att ha på mig imorn först.
puss

-bajsblogg, går inte att ladda upp bild nu!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0