en lektion!

idag fick jag lite sovmorgon, till åtta ungefär, för jag skulle till doktorn på karolinska i solna.
vi åkte runt kvart över nio, och när vi kom dit fick vi typ vänta länge... men jaja, vi snackade om mitt ärr och shit, inget speciellt.
köpte donken på vägen hem som jag käkade i bilen, och mamma släppte av mig i skolan. kom dit runt tolv nångång, och vi hade typ lektion nästan direkt. svenska dåra, men vi pratade bara mest om nationella proven och så.
fick sluta en kvart tidigare, och på rasten vare fett kul.
sen skulle vi ha matte, men vi fick dra hem, naaaaajs, så slutade vid halvtvå. hade liksom bah en lektion idag.

gick hem med micke och christofer. jag typ berättade hur jag skulle göra om de kom nån och skulle våldta mig.
haha ja bah till micke: men vi låtsas att du är våldtäksman och bah kommer bakifrån
M; vadå ska jag ta dig bakifrån eller vad menar du?
Jag: aa *tänka lite, komma på vad han menar*
neeeeeeeeej hahahahha.
vi garva fett mkt.

hahah fast det va fan bäst igår, jag dog.
jag fick känna på mickes bröstmuskler, sen jag bah: vill du känna på mina?
han: aa?!
jag: hahahha jag skooooja.
sen han bah berätta för christofer att jag sa så, och dom tyckte de va fullt normalt att han skulle få det för att jag fick känna på hans, men jag tyckte inte de va samma sak.
sen micke bah: men vadå, du kan få känna på mig mellan bena så får jag känna på dig?!
jag bah: nej tack, jag klarar mig!
haha asså vi driver ju om allt liksom.

ikväll, runt sex, ska jag och johanna på öppet hus på sjödalsgymnasiet, och kolla om det verkar bra.
sen efter det äre dans jue.
puss

p.s dagens outfit kommer senare! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0