förr i tiden!

syster jag bror

asså jag fick ju typ miljarder bilder av bästevän sofia här för ett tag sen, och jag har suttit och kollat igenom typ alla, och en del är seriöst riktigt hemska. typ från tyskland 07, haha asså jag förstår inte hur vi kunde gå ut och visa oss sådär som vi gjorde. liksom på typ en bild, så är vi på restaurang, och har typ uppsatt hår, liksom fult uppsatt, och så typ likadana klänningar, och ingen har typ smink, och vi är typ röda om kinderna och jag vet inte vad. haha pinsamt jue.
tur att man har lärt sig!
men det finns endel söta bilder också faktiskt, saknar dom tiderna riktigt mkt.
men nu ska jag typ käka middag. hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0