fuck you!

flåt för fula ord här i bloggen, men är sjukt sur på en viss person nu! ni har hört talas om honom tidigare här i bloggen, och ja, han suger. han började skriva massa saker till mig idag, egentligen snälla, men så som vår relation är till varann nu så tar jag det inte på rätt sätt. jag antar att han drev, men han sa nej, men så som det ligger till mellan oss så skulle han aldrig skriva sådär bara helt plötsligt. asså det är inte rimligt. så jag är typ totaly säker på att han drev, och blir skitsur över det, för han förstör ju bara ännu mera. ååh, jag dampar loss!
nej nu gör jag bara allt negativt här. jag kollade inte klart på twilight, så ska se klart den nu typ.
har fett ont i huvudet. somnade halv sex igår morse, så behöver nog sova lite inatt, även om klockan redan är mkt.
imorgon/idag ska jag åka skridskor med johanna på uttransjön. det är fett med is där nu. asså mys jue!
pussen


man behöver ju inte alltid vara seriös(a)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hhahahahahahah skridskor me dig imorn :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH PÅ BILDEN XD<3<3<

2009-01-03 @ 03:00:23
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: Mickis

CAROLINE!!!!! har du Twilight?!?!?!?!?!? jag e sååååå avis på dig! vart hämtade du hem den`? jag vill oxå ha den snyft



(a) <3333

2009-01-04 @ 20:40:25
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0