grattis mamma!

idag va det lite chillerill dag sådär tycker jag. inte såå jobbigt i skolan, och fick sluta en lektion tidigare.
drog till stan med brudarna, och shoppade vita tygskor, en svart spets långärmad, en t-shirt, och en jeansväst. och juste, två spets hårband.
skitsnyggt.
men nu är jag typ paaank.
sofia m. familj kom runt halv sju nångång, för världens bästa mamma fyller ju år idag. så dom kom hit och firade lite och jag och fia hade kul som alltid.
blev fett taggad på att klippa pannlugg, men ingen tyckte att hon skulle göra de på mig, så det kanske blir på tisdag.
jag vet, jag har redan runt ansikte, men det kan bli fint, och om det inte blir får jag lägga den åt sidan. typ. det löser sig.

imorn blire träning klockan nio i ishuset, och på kvällen äre tjejmiddag hos becka. hon fyller år imorn. grattis i förskott gumman!

ska slagga snart, men grattis igen mamma. älskar dig!
puss på alla

p.s bara en vecka kvar till chris brown nu! d.s

Kommentarer
Postat av: sofia

lägg ut bild på dig i lugg älskling!!!!!!! :D

<33333333333333333

2009-01-17 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0