gymnasiuuuuuuum

idag var jag hos tandläkaren. det gick snabbt och smärtfritt som tur va.
efter det åkte jag hem, för lektionen i skolan hade redan börjat, så då vare ingen mening att åka tillbaka.
hade skitont i magen också, men de gick över när jag kom hem och sov en liten stund.
har kollat på tv, och garvat åt min bror hela eftermiddagen typ. haha han är så knäpp!
snart ska jag käka middag, ja, såhär tidigt, för sen ska jag och mamma åka till stan och möta moster och fia, och så ska
vi på öppet hus på kunskapsgymnasiet. och sen typ enskilda, iaf ja och mammsen.
och sen har jag ju dans precis där. kanske tittar mest idag, eftersom jag inte är helt frisk än.
men lite dancing blire nog (a) vi håller ju på att göra dansen till showen nu så...
men nu måste jag byta om och packa ner danskläderna och sånt.
peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0