halv måndag!

tjenatjena. har typ inte skrivit nåt idag, men har inte hänt så jättemkt speciellt.
fick välja om man ville komma på första lektionen idag, och duktig som jag är så gick jag dit, men sen visade de sig att vi inte ens skulle ha vår lärare, så då skulle man ändå inte få hjälp, så vi sket i den lektionen.
sen hade vi ingen gympa heller, så då hade vi liksom håltimme ända tills efter lunch, typ över två timmar.
eftersom jag inte hade ätit på typ två och ett halvt dygn så va jag lite hungrig, så vi drog till donken och käkade lunch.
och ja som sagt, eftersom jag inte hade ätit på två och ett halvt dygn, så fick jag fett ont i magen och mådde illa. käkade inte ens hälften av maten, och köpte lilla menyn.

när vi va back in school så hade vi svenska, och då hade vi lite sådär förbredelse inför nationella proven och så, och efter det vare spanskaspanska.
jag och johanna skulle egentligen på möte med syv då, men hon hade gått hem så det blev inställt. fan då. men vi får en annan tid sen jue.
jaja, sist men inte minst vare matte, och jag va typ depp då, så lyssnade bara på musik och jobbade nada.
hemma somnade jag typ, och sen har jag bara chillat och snackat med bästevän i telefon jättelänge, och nu hare blivit lite fuckat här med en sak, men det är hemlis.

imorn ska vi iaf på två öppna hus efter plugget, så då får man träffa henne iaf. läääängtar.
hon är bäst!

nu hoppar jag in i duschen. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0