helgen

har inte skrivit sen i fredags, men har verkligen inte pallat!
sofia och dom va ju här i fredags, och det var superskoj, även om det inte varade så länge.
jag pussade massa på tarzan, och jag undrar nu om han var magsjuk, för han spydde två gånger, och så..
i lördags när jag vaknade runt åtta, så hade jag ont i magen, så jag sket i träningen och somnade om.
sen när jag vaknade runt elva mådde jag illa, men tänkte att jag bara va hungrig.
jag gick ner och skulle käka, men jag kunde verkligen inte svälja. mamma sa att jag va fett blek, och shit. så ja, jag va typ magsjuk, för sen spydde jag några gånger på dan.
det blev ju då ingen tjejmiddag för mig på kvällen, tyvärr. jag som hade sett fram emot de.
 låg i sängen heeeeela dagen och kollade prison break och drack avslagen cola.
och jag har liksom inte käkat nånting på två hela dygn, men jag är inte hungrig konstigt nog.
man kanske blir lite smal av dehär. tihi, hoppas!
sket i träningarna idag me. nu mår jag bättre, typ bra asså, så blir nog skola imorn.
shit, har ju spanskaläxa också. ska nog göra den nu. och sen klockan nio börjar en bra film jag ska se.
måste duscha innan de också, har inte gjort det sen i fredags. skabb!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0