i´m dieing

japp, de finns inget som heter så, men jag säger det all the time, typ när något är riktigt roligt. haha, sån är jag.
jag somnade förut, i typ en timme, så ja, kanske inte går sådär superduper bra att somna tidigt idag. men jorå, ska nog gå. ska lägga mig snart, tror jag. och nu smsade johanna och undra vad jag skulle göra imorn efter skolan. hihi.
imorgon är det gympa i skolan, och jag har lovat filip att kanske visa min piercing. haha dom tjatar ju hela tiden.
men ja, vi får se hur det blir med det (a)
it´s friday imorn. yeeeeey. fett najs.
hahahaha asså jag älskar dendär nya ica reklamen, bah: när den här gör utslag, då kan du börja prata rynk.... soltorkade tomater! hahahah döööör. fett kul!
nej men nu smsade mikaela också, och micke, så ska svara på deras sms nu. kyssar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar också den nya ica-reklamen :P

2009-01-09 @ 11:55:14
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0