i´m still happy

tjafan.

sitter och laddar över bilderna från kameran från i fredags, ni vet.... chris brown´s konsert!
asså jag är fortfarande lika lycklig. asså sjukt, när jag tänker på det blir jag så glad. ååhå, det var bästbästbäst.
det går inte att beskriva, tyvärr alla ni som va där. ni missade nåt jävligt bra.
iaf, nu ska jag tella lite om min fredag.
ja, vi möttes i tumba runt fem, och jag mickis och johanna drog till donken och käkade, och satt länge och snackade. och fick några skrattanfall. gud, jag grääääät. det va så roligt.
sen drog vi till tåget, och där va ju då becka och christine också som inte hade käkat.
vi va fett taggade, iaf jag.
vi kom fram till hovet, och stog i kö.
äntligen inne, då drog vi till toan, och sen bah hörde vi hur hela hovet bah skrek typ, så vi fick fett panic at the disco och bah undra om de va chris, men nej, de va bah en dj. tack och lov.
vi gick in och satte oss på våra underbara platser på rad fyra, fett nära scenen.
där njöt vi att fett bra music som dendär dj:n spelade.
sen typ kom crossfire som förband, och när dom va klara fick vi vänta vänta och vänta, men tillslut, så kom han.
CHRIS BROWN!
alla bah skrek som värsta mongolider, men de va ju inte så konstigt, för det va ju han. asså han typ hissades ner från taket, ååh de va så coolt. sen bah stog han där, och sjöng för oss. underbart.
sen typ sjöng han och sjöng och sjöng, och dansade massor, riktigt jävla coolt. och vi bah skrek och skrek och skrek och sjöng med massor. ååh jag va hur lycklig som helst, jag lovar.
filmade typ massor, och fotade, men bilderna blev inte så bra, och inte filmerna heller, men who cares, det var live ffs.
ja sen fick massa fula brudar komma upp på scen (ta inte illa upp, är bara avis) och jag hade bara lust att gråta, för jag va sååå avundsjuk, men det gick över sen, för jag bara njööööt.
sen gick han ner i publiken, och då va han ännu närmare oss. ååhå jag va så glad och bara skrek.
asså ja, sen bah kom han upp på värsta plattan i mitten, hur ballt som helst, och sen bah slet dom av sig tröjorna. hur sexigt som helst.
sen iaf så trodde man att de va slut, men han hade inte sjungt forever, så jag fattade att de inte va de. så vi stog kvar. massa typ drog hallå, miffon.
men iaf, sen bah kom han ut och fortsatte, alla bah skrek: chris brown, chris brown och de va fett kul.
ja, och så vare fett bra då me.
sen vare slut, tyvärr *gråta*
men jag köpte en fett fin tröja utanför, och en plansh(?)
sen åkte vi hem, och dooog av garv, asså jag va så jävla hes, och skrattade äckligt fult, men roligt asså. vi kunde inte sluta, och alla tittade på oss.
kom hem, gick och la mig typ. de va iaf världens bästa kväll!

lördag: drog till jobbet på morgonen, jobbade hela dagen, bestämde att jag skulle sova hos fia, drog direkt dit, mös hela kvällen, med ben&jerrys och titanic.
sov!

söndag: gick upp, drog till jobbet. stressade som fan där, det va kaos.
drog till dansen direkt, dansade, hade fett kul. drog hem.
käkade, och nu ska jag plugga. uschabuscha, men är tvungen. 

bilder från chris brown kommer nog sen.
pussar 

Kommentarer
Postat av: Bella

har du haft en bra helg? :D

2009-01-25 @ 21:50:25
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0