jag är från serbien!

здраво! (hej på serbiska)

asså jag har typ börjat lyssna på tokio hotel, dom är typ fett bra. om nån är intresserad.
har nyss duschat, asskönt asså! jag älskar att duscha jättevarmt och läääänge.
ska snart sätta mig och skriva ner hela mitt so-arbete på datorn. och sen mejla peter.
asså jag hoppas att de jag har gjort räcker nu, för annars dööör jag.
ska hämta lite vanlijglass också tror ja (a) länge sen jag käkade glass.
sen måste jag välja vad jag ska ha på mig imorn också, det har jag alltid problem med.
om jag hinner sen ska jag nog sätta in lite foton i mitt album. har precis fått hem bilder från vår undervattenskamera vi hade på kreta. lite roliga. haha, kanske inte så jättebraiga, men det är alltid kul att ha.
довиђења


(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0