jag är käääääääär!

nej, men typ asså! jag bara älskar prison break. och han är så jävla snygg.
och jag fick reda på idag att vi har säsong två hemma också, jag typ dog. nu behöver jag inte låna den av sara iaf. tihi.
pappa är magsjuk, hoppas itne jag blir smittad.
ska till doktorn imorn, så kommer inte på förmiddagen.
men får lite sovmorgon, fett najs.

idag vare typ tråk dag i skolan, asså nästan bara tråkiga lektioner.
först vare syslöjd i två och en halv timme, asnajs. började på en neccesär, kommer bli fett snygg hoppas jag.
sen hade vi fysik, men de va typ lite roligt, för fick typ göra som en planlösning av en lägenhet, och min blev fett najs, vill ha så när jag flyttar hemifrån.
efter de vare iaf lunch, pasta.
sen hade vi spanska, och vår nya lärare är typ skön, men hatar spanska ändå.
sist men inte minst vare so, som suger kuk. men typ fick lite svar av micke och marcus (a)
haha micke bah: utnyttjar du oss?
ja bah: neeje
han bah: ofta?
ja bah: nej jag lovar *göra sötaste minen*

sen snackade vi bara typ.
gick hem med micke idag, hade lovat det.
haha men det var trevligt trevligt, garvade typ lika mkt som alltid.

hade träning idag, fys först och sen is. det va typ tråkigt på isen, ett tag iaf. men det funkade.
nu ska jag koncentrera mig på prison break
over and out


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0