jag är faktiskt happy fast det inte verkar så!

jag känner att jag inte orkar nånting just nu!
låter fett deprimerande, jag vet. men jag pallar inte plugga,fast jag måste för att inte sänka mitt betyg, jag pallar inte tänka på gymnasium och oroa mig för det  jag pallar inte skolan imorn, jag pallar inte städa fast mina mamma och pappa tjatar. jag orkar inte bry mig om killar, och hålla på att bli kär och shit, för alla är bara svin ändå i slutändan. jag orkar inte bry mig om nånting. men jag måste.
jag är happy att jag har mina underbara vänner iaf. dom är bäst<3

nej fan va depp
det blev då.
kollar united 93 på tv, chattar och smsar.
hänger inte med så mkt i filmen, den verkar inte sådär jättebra heller.
ska nog ladda ner filmen disturbia nu, har hört att den är bra.
är sugen på att se titanic nu och gråta lite, men har den bara på video, och har ju ingen i mitt rum längre, så de är kört.
funtar på att ha mittbena imorn, men vi får se.
vet inte vad jag ska ha på mig heller, jeans eller leggings?!
jag har fått en finne. fitta också!
mina läppar är totaly förstörda.
har knappt ätit sen i fredags.
har inte tränat sen i torsdags.
kommer bli tjock jue.
måste träna hallå!
mitt sms kommer inte fram till micke.
gud vad jag låter depp.
förlåt!
nu ska jag nog borsta tänderna och sen bädda ner mig och knarka världens bästa låt!
sov gott!<3


mikaela johanna nathalie caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0