JOHANNA!

kom hem typ nyss från johanna. vi åkte skridskor idag på uttransjön, och det va skoj, tills typ hela isen bah knaka typ och de bah glucka(?) till i vattnet, asså typ som att isen bah gick sönder, så vi bah åkte in mot bryggan så fort vi kunde. haha asså jag trodde verkligen att vi skulle ramla i asså. fyy.
sen drog vi hem till henne och kollade på hipp hipp hora. efter typ halva filmen drog vi och käkade pizza på benevento, och efter det till filmkedjan för att köpa godis(a) sen tog vi latmaskar bussen tillbaka, men glömde nästan att trycka. johanna bah: men tryck! så ja bah tryckte på knappen, men då funkade den såklart inte, så tryckte hon på en annan, men då vare redan too late. haha vi fick gå av på nästa och gå därifrån.
hemma kollade vi klart på filmen, och sen step up och käkade vårt candy.
sen spelade vi buzz, och sen typ vanligt tv-spel. vi hade fett roligt, och garvade massor asså!
nu ska jag göra... jag vet inte. chattar med en kille som kallar mig sin prinsessa och allt :O haha han är lite småscary, men rolig också. och han vill dejta mig säger han nu. men han bor liksom i enköping hallå..
aja slutsnackat. goodbye


Kommentarer
Postat av: Mickis

hahaha smart! sov ni eller på bussen? flickor då, jag saknar er! <3333333

2009-01-04 @ 20:37:32
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0