kusin sofia!

hola guapos! jag saknar inte spanskalektionerna asså!
iaf, igår åkte jag till sötaste kusin sofia. kom dit vid typ åtta kanske, och då snackade vi och jag smsade med micke, som övergick till msn sen, och så satt vi och porrsurfade. naaaaaaat, men asså vi satt och kollade snyggingar, ex ryan scheckler och typ blev kåta. whatever, sen satte vi på en film och käkade glass, och jag smsade med micke igen. sen käkade vi choklad också (a)
efter det låg vi och snacka och lite sånt, och sen satte vi på en annan film, och så smsade jag med mattias också.
sen låg vi typ och snacka och fixade oss och shit. eller vi kanske fixade oss före filmen... jag minns inte.
men sen typ vid, ja mittinatten, typ vid tre så började vi planera hela vårt år. asså inte varje dag, men massa saker vi ska göra och shit, och sen skrev vi ner de på ett papper. och så asgarvade vi och hade skitkul. filmade också, men kan inte lägga in den här, för vill inte direkt lägga ut den på youtube. asså ja menar, vi va inte direkt snygga klockan fyra på morgonen liksom. no makeup och shit.
men vi hade sjukt kul, och sen sa hennes daddy åt oss att vara tysta, men de ska vi inte prata om hur det gick.
men sen bäddade vi ner oss och mööööööös galet och snackade. sen somnade vi nog.
imorse gick vi upp vid elva, och käkade frulle och sen hoppade fia in i duschen, och jag läste lite tidning, och sen klädde på mig, och så fixade vi oss.
sen åkte vi med moster och köpte busskort, och sen släppte hon av oss på busshållsplatsen, och vi åkte till farsta c.
där dampade mitt kort loss som fan, men jag lyckades iaf köpa ett par jeans, en tröja och ett par örhängen. pics kommer!
ja, sen käkade vi 'lunch' och en paj, och sen vare dags att åka hem.
så nu är jag ju hemma, och ska snart käka dinner. kyckling och nåt, yummie!
vi ses, puss

UPDATE:
de har skulle publicerats cirka 18:30


Kommentarer
Postat av: chachas

aha okej så bra :)

tusen tack!

hur länge har du gått :)?

2009-01-05 @ 20:43:34
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: chachas

okejokej :)

2009-01-05 @ 22:32:37
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Tack för tipset ;)



Sovaöver kvällar är alltid mysiga! :)

2009-01-05 @ 23:03:12
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Albin - Bibloggen

blire idag då =) ?

2009-01-06 @ 00:30:35
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0