läääääääängtar!

okej, nu är jag så jävla taggad!
jag är typ totaly uppspelt, och bah längtar tills vi står där i hovet, och han bah kommer ut på scen.
jag dööööör. jag kommer dö.
ååh va grymt de kommer bli.
kommer typ gråta när han sjunger with you! seriöst, så bra låt, ååh gud vad jag är lycklig.
får inte glömma biljetten bara, haha då är jag dödens. men nej, jag ska stoppa ner den nu.
den har suttit på min vägg dag ut och dag in sen vi köpte dom, och nu ska den användas.
tihi, im happy.
nej nu ska jag måla naglarna fort, sen äre dags att åka.
pusselipuss.

ps. hare så kul ikväll, för jag kommer ha det bäst! ds

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh asså FATTA HUR AVUNDSJUK JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har damp assååå!!!

kul, bah: hej jag heter sofia lindroth och ska inte göra ett piss ikväll medans älskling är och dreglar och skriker till chris brown.. WOHO!

2009-01-23 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0