lööööööördag

hej alla fina!

idag äre lördag, naaaajs. fast de blev ju inte direkt sovmorgon för mig, eftersom jag hade konståkning klockan nio imorse. shit pommes. men det gick bra, och träningen var riktigt rolig och jobbig.
sen har jag suttit med mamma och kollat igenom alla mina papper om olika gymnasium och sorterat och lalala. så nu äre bara en fin liten hög kvar. och har kollat internet och sånt, och skrivit upp alla öppna hus jag vill gå på.
asså jag känner mig fett taggad på jensen nu asså. men vi får se, är ju så långt att åka varje morgon. usch!
skönt att gå något nära också jue. men ja som sagt, det är sjukt svårt. det gäller fan min framtid liksom. hjäääälp!
aa slutpratat om det, snart ska jag dra till huddinge, träffa kuuusin vitamin sofia så ska vi slagga i mormor lägenhet, eftersom hon är i spanien, och så ska vi jobba imorn. länge sen, skönt att ha haft lite lov därifrån också. men, back on track asså. ja det kommer iaf bli mys ikväll. och juste, imorn börjar ju dansen också, så liksom back on track därme, haha. nej men det blir najs. har saknat alla, men mest louise sötnos!

aja, skriver väl mer imorn. kramar!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha jag trodde det stod jeansen, jag baah vadå taggad på jeansen`? haha ^^ <333

2009-01-10 @ 21:26:19
Postat av: Bella

Vad händer idag då? :D

2009-01-11 @ 12:50:07
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0