måndag igen!

hallå hallå!

sitter och smsar med filip och kollar nicke nyfiken (a) haha, det är faktiskt lite roligt jue. jag är rätt barnslig av mig!
men iaf, idag vare måndag igen då, och jag va astrött imorse, fast jag somnade runt halv elva igår. sjukt.
började ju halv nio idag, så gick upp vid kvart över sju. hade ingenting att ha på mig, så det tog typ år och dar att välja, så jag hann inte sminka mig eller käka eller nånting.
skolan började med so, men jag och becka och mickis larvade oss mest. tihi.
sen hade vi gympa, och körde typ 'gladiatorerna' fast liksom de är inte som det, men det är en sak iaf. rätt kul, men jobbigt, och tråkigt när dom börjar fuska. efter det sminkade jag mig också
sen hade vi lunch, köttbullar blev det. yummie.
efter lunchen hade vi svenska, men anette läste bara och vi typ sov, och jag och jonte killade på varann, och jag smsade med micke som satt in the same rum. vi är sjuka!

sen hade vi iaf spanska, va itne så jobbigt. började på nån lätt stencil bara.

dagen slutade med matte, och där jobbade jag inte heller så mkt. jag och johanna satt bara och hade dragkamp med ett måttband(a) och det blev typ uttöjt, för sen var domdär centrimetarna(?) i mitten av bandet typ större än dom på kanten. haha, då drog vi lite till. sen började vi jobba några tal.

tog bussen hem med mickis, och hemma har jag städat lite, käkat mellis, sjungt fult, prövat kläder, och lite sånt.

nu ska jag gå ner och laga pancaces, för bror kom precis in och gnällde om att han va hungrig! -.-

puss



dagens klädsel!

nudiejeans
rosa munkis från lindex
vitt linne från gina tricot
svart skinnjacka från h&m
brun väska från wedins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0