mens!

hahahahahaha jag dör! sitter och halvkollar på nåt dåligt program på barnkanalen, och så vare en tjej som bah ringde sin kompis och sa att hon hade fått mens, och hennes kompis bah gallskrek i typ en minut och bah: ååh shit de är ju största dagen i ditt liv, berätta allt, har du tampong? berätta.
hahahah omg ofta man blir så.

iaf, idag vaknade jag vid typ... nånting, men sen somnade jag om, och vaknade när syster kom hem, typ vid tolv.
men jag kunde inte sova inatt. först kollade jag på tv, och sen satte jag på en film, tonårsliv! sen när den va slut kollade jag på tv typ länge, men sen va de inge bra, och jag va inte trött, så jag tuggade tuggumi, läste gossipgirl och lyssnade på musik. sen pallade jag inte läsa mer, så då gjorde jag benlyft, situps och armhävningar. sen stog jag på huvudet. sen lyssnade jag på mer musik, och sen kollade jag på tv tills jag somnade. då va klockan typ fem.
jag hade egentligen planerat att gå upp i tid idag, för att palla imorn, men så blev det ju inte.
träning ikväll också. puss

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

haha Barnkanalen :P

2009-01-07 @ 19:02:05
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

haha Barnkanalen :P konstigheter det finns!

2009-01-07 @ 19:02:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: twin

hahaha gosh jag dör asså du är ju för underbar babe<3333333333333

hihi men fett duktig du har blivit då!!!! ;) liksom styrka och läser och sen träning oh lalala..man känner sig ju superlat av att sitta här och bah läsa din blogg:O!

2009-01-08 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0