min fredag!

hola amigos!

idag hade vi faktiskt vår första spanskalektion efter lovet, men nej, det berättar jag om sen!
dagen började med engelska typ, fast vi hade inte engelska för vår lärare va sjuk, så vi fick ha matte istället. suck! men jag jobbade inte sååå mkt. efter det vare typ fysik, aptråkigt dåra, men whatever, det var inte så svårt. micke gjorde illa mig med en linjal också, asså jag höll i den så drog han, så jag skar mig, för de va liksom järn. man bah eeeh hallå, järnlinjaler? men aa, sån är vår skola.
sen hade vi gympa, då körde vi vollyboll, och det blev väldigt mkt skratt.
filip satte på sig mina uggs också, och tvingade mig att visa min piercing, och hans fötter är ju stooooooora, så dom blev ju helt fucking uttöjda, och sen så gjorde marcus same thing, och han har liksom me stooooora fötter, vet inte vem som har störst men whatever, dom blev mkt störra iaf. ååh!.
när gympan va slut så hade vi lunch, och det fanns pancakes från igår. yummie.
sen hade vi svenska, men vår lärare är ju sjuk, så (ååh nu kom syster in med massa smink hon har rensat bort, typ helt nytt jue, fett najs!) vi hade vikarie, men vi behövde bah läsa en text typ, så de va chill. och sen va då vår första inte efterlängtade spanskalektion, och då kollade vi på nån film, som typ alla måste sett innan för de va typ bah slutet och vi fatta nada. när den va slut vare 20 minuter kvar av lektionen, och vi har fått ny lärare, fuck, jag älskade cissi! och han typ stog och snacka om sin familj i en kvart, och sen typ columbus i fem minuter. helt sjukt, men ja sen slutade vi, för vi slapp biologin eftersom vi hade matte på morgonen, och de är samma lärare.
gick med filip och micke hem, och garvade typ hela vägen, som vanligt. dom är så gulliga så, ibland iaf. men det va skojsigt, och sen stog vi utanför filips  hus och snacka lite. hahahahaha sen dog jag lite, för micke bah:
-shit, asså fan, jag måste skynda mig hem nu!
jag - vadåra?
micke - men annars tar tim xboxen
hhahahhahah jag dog, ja bah: asså ni är typ besatta av dedär?
han - ja men han tar ju fan mitt favoritspel!
sååååå skööön.
ja så då drog fille in och vi mot hemåt. han svängde av och jag fortsatte.
hemma somnade jag typ direkt, och sov fett länge. asskönt.

hahahah hjälp, jag va fett dum idag asså! vi lagade mat, jag sibbe och anne, så bah snacka vi om nötkött och fläskkött och de, och så jag bah trodde inte att lövbiff va nötkött, för jag tänker bara på köttfärs då, men så bah
anne - men vad är kyckling då?
jag - fläskkött!
fett nöjd
hon och sibbe bah garvar,
jag - vadå?
anne - men de är ju kyckling förfan, de är ju fågel!
jag asgarvar och bah: men jag skoooooja ju bara! (a)
hahahha nästan lite pinsamt asså!
men nej nu vare väldans långt här, ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0