min livsglädje


hon och jag mot världen!

jag älskar henne mest av allt på hela jorden. hon är den underbarste
människa som finns, det lovar jag. hon är min soulmate, och jag har alltid
roligt med henne. vi har världens sjukaste humor, garv, och fantasi, men det
är så härligt. med henne kan jag vara helt mig själv. jag kan prats med henne om allt,
och jag litar på henne till 110 procent.
varje sekund utan henne känns som en evighet. så fort nåt känns dåligt, jobbigt, tråkigt
eller nåt sånt shit, så tänker jag på henne, och blir genaste mkt gladare.
hon lyser upp mitt liv. utan henne skulle jag inte klara mig. hon gör mig
lyckligare än någon annan på denna jord.
hon är världens finaste person, och jag tänker aldrig aldrig lämna henne,
vad som än händer. jag delar min själ med henne.
hon är min allra bästa vän.
caroline nylén [hjärta] sofia lindroth. 1993 - föralltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

caroline, jag kommer alltid älska dig mer än jag älskar någon annan. du har den absolut största platsen i mitt hjärta och du ska veta att du alltid kan lita på mig och att jag alltid kommer finnas för dig! du är min värld älskling, du är allt. det är helt underbart att jag har fått en så perfekt kusin-soulmate alltså. just jag, det är lycka! du är den ända jag verkligen kan vara mig själv med, till hundra procent! med dig existerar inget annat än ren lycka! livet ut älskling<3

2009-01-14 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0