nytt år, nya möjligheter

gott nytt år på er!

sitter framför bror dator nu, för han har lånat med sig min till sin polare.
igår va det ju nyårsafton, och den spenderade jag med polare. var hemma hos mig och hade kul. dansade galet och massa sånt. vid tolvslaget drog vi ut och kollade fyverkerierna såklart, och det är så fint när man ser massa färger och shit på hela himmlen. så bullrar det så jävla högt också. ringde runt till massor och hälsade gott nytt år!
johanna slaggade hos mig, och vi gick och la oss vid typ fem.
imorse vaknade vi vid halv tre typ, och gick upp och käkade och sånt. sen drog hon hem, och jag har bara chillat hela dagen. fotade tyvärr inte så mkt igår, så... blir nog inte så mkt här på bloggen.
på söndag ska jag äntligen träffa bästaste sofia.
pussar


Kommentarer
Postat av: Alina

tack detsamma! :)



gillar din blogg faktiskt! är inne här ibland:) allt bra med dig? kramar

2009-01-01 @ 21:17:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0