övertrött!

halihallå!

idag vare ju första skoldagen, och jag kunde inte somna inatt. först låg jag och kollade på tv, sen slutade allt bra, så då stängde jag av och försökte sova. det gick såklart inte, jag jag lyssnade på musik, men kunde inte somna då heller.
tillslut började jag göra lite armhävningar och situps, och sen låg jag och 'dansade' i sängen, och skrattade tyst åt mig själv. haha, helt galet. sen satte jag mig upp och tittade på månen, sjukt länge, och bah tänkte på massa knasiga saker. sen började jag titta på en bil nere på gatan, som det typ blinkade i när jag inte tittade på den, och direkt när jag tittade på den, så slutade det. det var sjuuuukt skumt, och lite scary!
men sen vid kvart över tre så satte jag på tv:n igen och kollade hope&faith, och när det slutade så stängde jag av.
jag lyssnade på musik igen och kollade lite på månen. haha fett tråkigt. men sen la jag mig ner och typ 'dansade' i sängen igen, och sen vid typ fem somnade jag.
klockan ringde kvart i sex, så jag sov i cirka 45 minuter, bravo carro!
men jag var nästan lite pigg imorse när jag vaknade, men gick upp vid halv sju och gjorde mig klar och shit.
åkte såklart med mickis imorse. i skolan så hände inget speciellt direkt, men jag garvade typ hela dagen, och babblade på och var totalt uppspelt.
vi slutade runt halv tre nångång, och då drog jag hem och käkade. sen vid fyra så åkte jag till huddinge och mötte mammsen och sis, så kollade vi på en lägenhet. den var superfin och najs, men väldigt små rum. asså jag menar, jag tycker mitt rum är sjukt, och alldeles för litet nu, får liksom knappt plats med allt, och där skulle jag inte kunna ha nåt typ.. tyvärr. men den va jättefin. asså jag vill liksom flytta, speciellt till lägenhet, för det verkar ju galet mysigt. men vi får se vad mamma och pappa bestämmer. ja iaf, sen drog vi hem och käkade middag, och nu har jag inte gjort nånting. känner mig astrött, så ska nog ta en dusch och sen typ chilla framför tv:n, och sova tidigt idag. och idag ska det bli så, och det kommer nog bli så, känner jag.


haha btw, idag så skickade vi ett sms i skolan till 118100 och frågade vem som va kär i mig, för johanna hade gjort de och hon fick att det var någon erik som gillade henne. haha vi känner typ ingen. men whatever, jag skrev såhär:

Vem är kär i caroline nylén?
och fick svaret:
118100 tror att en kille med namnet Oskar är hopplöst kär i Caroline, hon har liksom ett speciellt utseende och hjärta som en kille lätt faller för.
haha och ja det lät ju bra, att killar lätt faller för mig. haha fast jag tror inte att de är sant tyvärr, känns inte så iaf.
men nej, nu ska jag dra, kyss


Kommentarer
Postat av: Sofiakusin

haha skönis carro!! säg nåt du inte gjorde inatt liskom xd?! MEN HALLÅÅ!Å!ÅÅ!Å!LÅ!Å ska ni typ flytta helt plötsligt or what!?:O har inte hört ett knyst om att ni ens funderat på d och nu har ni helt plötsligt gått på visning o shit!

Hahhaa men fan va sjukt att dem svara just oskar juhuhuu!!!!!



Love you mest babeeeeeee<33333333333

2009-01-08 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0