2008



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, rätt mkt faktiskt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, inte hela året iaf. men nu ska jag hålla dom!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min morfar

5. Vilka länder besökte du?
Grekland bara

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, ex resa med bästevän och så.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
den sjunde augusti, när bästevän kom hem från usa, och vi hade inte träffats på 5 veckor, och vi grät  typ när vi sågs, och sen skrattade vi sjuuuukt jävla mkt och länge för vi inte hade träffats på så länge. jag var så lycklig! tolfte mars när vi va på rihannas konsert. tionde december - brobel.

8. Vad var din största framgång 2008?
jag vet inte....

9. Största misstaget?
att jag slappade för mycket i skolan.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har ju varit förkyld och så såklart, men inte hemma från skolan eller nåt.
sen har jag slagit i mitt huvud i min kompis tänder under en skrattattack, så jag började blöda rätt mycket och fick värsta jacket. sen fick jag en muskelskada i benet på dansen då jag pressade sista biten i spagat när jag inte var ordentligt uppvärmd, så haltade ett tag och fick gå på kryckor, och har fortfarande ont om jag sträcker alldeles för mkt.

11. Bästa köpet?
haha skinnjackan tror jag, seriöst, världens bästa plagg typ. och typ alla andra kläder. och mina uggs. och min väska som jag har kärat ner mig i totalt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder absolut

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner gör mig alltid glada, och alla saker jag har fått. alla gulliga komplimanger av folk, och utlandsresan va inte helt fel, och när vi köpte biljetter till chris brown, och när jag träffade sofia igen efter 5 veckor, och ja, massor egentligen. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
haha jani, jag vet inte. im yours kanske (a) och sommartjej, och sommar. typ dom.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
haha ingen aning..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
haha jag vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tjaffsat och bråkat med vissa

18. Hur tillbringade du julen?
men familj och släkt som alltid<3

19: hur många one night stands?
haha nada

20. Favoritprogram på TV?
ja, de va ju oc innan det slutade. och prison break har man ju alltid gillat.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, det kan man säga.

22. Bästa boken du läste i år?
hhm, ingen aning

23. Största musikaliska upptäckten?
haha att jag sjunger fuuuuuuult. nej men jag vet inte, att jag är ganska bra på gitarr kanske (a)

24. Något du önskade dig och fick?
pierca naveln, en plattv, prison break-boxen. kläder...

26. Något du önskade dig men inte fick? 
en hund, och en resa till new york, och kryssning med kusin

27. Årets bästa film?
ja kommer ju inte direkt ihåg alla filmer jag såg typ det första halvåret eller så. men twilight gillade jag galet mkt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag var i skolan, och sen var jag med bästis och sen firade jag med familj

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, en resa med min allra bästa vän sofia.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
riktigt stiligt år. haha nej men asså, ja vet inte. ballt kanske. eller sött
 
31. Vad fick dig att må bra?
vännerna ofc

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
jadu, de är väl ryan schekler, cam gigandet och adam brody. och han 'edward' i twilight

33. Vem saknade du?
asså, vadå?

34. De bästa nya människorna du träffade?
typ louise, och my, och mackan, och oskar, och david och ja, alla är ju urgulligt folk!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: tackar :) <3

2009-01-02 @ 00:32:26
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0