-

asså baaaaaaaajs!
jag är typ deprimerad, seriöst!
haha nej, kanske inte deprimerad, men asså, depp.
jag har ingenting att göra, och när jag gör nåt gåre fel, typ design och shit.
jag saknar sofia så sjuuuukt jävla mkt.
jag saknar grekland as hell. det var fucking underbart, och allt kul folk där, fan asså.
det är typ dåligt väder för att vara sommarlov.
jag sitter och chattar med ett jävla pervo på msn, för alla andra är typ tråkiga.
jag hatar min fucking tandställning.
jag vill bli smal.
jag vill vara kär.
jag vill ha en pojkvän.
jag vill mysa.
jag vill festa.
jag vill bli full.
jag vill ha en fin blogg.
jag ska sluta deppa och tråka ner min blogg.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

svar: jag mår bra! har varit ledig från jobbet ett bra tag nu så jag har

hunnit vila ordentligt. men imorgon sätter det fart igen! jobbar du? :)

2009-07-12 @ 16:30:06
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj :O

2009-07-13 @ 13:55:44
URL: http://sugfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0