<3

hejsan. sofia baby och moster och mormor åkte precis hem.
vi käkade lunch, planera lite regler för resan, käka glass, och jag och fia pratade om allt vi hade missat i varandras liv under dessa två veckor typ. uhuh, de va inte lite mkt det säger jag bara.
jag älskar att prata med allt om henne, så skönt.
hon är världens bästa vän. man kan verkligen prata med henne om allting, hon finns alltid där, och hon gör en alltid glad.
gud så jag älskar henne.
hon är mitt allt!<3
men nu ska jag gå ner och leka med milton älskling.
hejpuss


Kommentarer
Postat av: sofiaaa

mindre än sex dagar nuuuuu :D fan va jag längtar! kommer bli underbart!<333



Du är absolut bäst baby!<3



2009-07-17 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0