alla tjejers dröm!

elle, det är världens bästa tidining det. där finns allt man vill läsa, typ.
det är nästan bara mode, sen massa bra skönhetstips, och lite andra bra tips, och så lite sådär lagom med reklam, som jag älskar, när det är bra reklam, haha.
meeen, elle är typ alla tjejers dröm, på alla sätt.
jag menar, kläderna där i, det är nästan bara sånt en vanlig människa inte har råd med, iaf i vår ålder.
en klänning, iofs skitful, för hela 73 744 kronor. är det rimligt? köper någon en sån dyr klänning?
neej, tror inte det vah.
och jag tror att elle är den tidning som alla tjejer helst vill jobba på, om man jobbar på en tidning.
jag menar, jag har många gånger drömt om att jag jobbar på en modetidning, och då skulle det vara just elle.
och finns det nån tjej som inte gillar elle?
jag älskar den iaf. man typ drömmer sig in i tidningen, och önskar att man va den som hade råd med allt dedär, och såg ut som alla snygga modeller där i, med alla snygga kläder på sig.
gör inte ni också det när ni läser elle?
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0