allt och inget

tjeeena!

har duschat, rakat mig överallt där en tjej borde raka sig, smörjt in hela kroppen i nån supergod bodylotion, tagit fram underkläder jag ska ha me mig, pratat med oskar som åkte moppe i spöööööregn och pratade med mig samtidigt, haha, och jag hörde typ de nada liksom. så söt att han ringer mig ändå.
och snart ska jag sy min klänning som har gått sönder. bandet har låtsnat, så måste sy fast de, eftersom jag ska ha me mig klänningen, eftersom att den är så underbart fin. <3 tycker jag.
meeeeen aah, höööööööööööööööörs.


haha, är det bara jag som tycker det ser ut som att jag drunknar i bollhavet,
och mina syskon försöker rädda mig?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: aww tack :D men du e finare! :*<3<3<3<3<3<3<3<3

och hahaha de ser ut som att du drunknar xD!<3<3<3<3

2009-07-22 @ 23:14:31
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0