baaaaaajs

tjatja.
det blir ett kort inlägg för jag är inte på humör.
vi skulle dra till huddinge, men så visade det sig att killen bodde på landet, och bussen gick fett sällan.
men vi väntade på bussen, och när vi väntade på den så ångrade sig johanna och ville inte dra dit, och ja ville inte dra dit själv så vi drog hem. så börja de såklart ösregna och shit, och ååh, aa, ingen bra dag direkt.
så nu ska jag sitta här för mig själv och smsa med söta människor och käka chips.
hejspuss!

haha juste, inlägget innan är ett från min bror som han skrev, för ja glömde logga ut från bloggen när jag lånade hans data. haha, han är såååå töntig. men jag älskar han ändå, ibland. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0