bad update!


i like the pic!

hallå babes!

guuuuuud, förlåt att jag skrev jättelite igår och typ inget idag på hela dagen, men har inte varit hemma.
men taaaaack så hemskt mkt för alla kommentarer, jättegulligt. och värsta besöksrekord igår.
min blogg går uppåt. men lite dåligt med besökare idag, men det kan jag ju förstå, så dålig som jag varit.
usch, men det ska inte hända igen, hihi.
men fortsätt såhär gullungar, jättebra jobbat jue. gud så glad jag blev!

iaf, ska berätta om igår och idag.
vi drog till stan, jag och elin alltså, och så käkade vi i kungshallen, och sen drog vi till globen.
fick komma in, men vänta lite där inne.
sen satt vi inne i globen i typ två timmar tills britney kom, men innan de va knappen och hakim där, och sen nån dj.
tyvärr inge pussycat dolls :( tydligen inte bara jag som blev besviken, menmen.
BRITNEY VA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! GRYMMAS. FYFAN!
asså driver inte, så jävla ballt.
asså ni som inte va där kan inte förstå känslan.
så jävla coolt.
bästa låtarna, bästa uppträdandet, skitbra platser, nära, och såg asbra.
asså gud, jag dog va häftigt det va.
lycka på hög nivå!
efter det drog vi hem till elin, så kom jessica dit, eftersom elin va ensam hemma.
vi hade litet eget partaj där, haha. det va skoj, men sen blev vi sjukt trötta, så vi hoppa i säng framför pearl harbor. grym film säger jag bara, även fast vi somna ifrån den.
jessica drog hem typ tidigt imorse, och jag och elin drog och köpte pizza, så satt vi i hennes kök och käka den i typ två timmar, haha. det va trevligt, för vi snacka om allt mellan himmel och jord.
sen drog vi upp på hennes rum och gjorde ingenting typ. vi kolla runt med folk om nåt hände ikväll, men det verkar inte så... menmen, nu är vi iaf här, jag och elin, hos mig.
har nyss käkat, och nu läser elin solo och jag sitter här.
jag ska snart in i duschen, och sen ska vi nog hitta på nåt, hoppas jag.
jag är fucking fittförkyld.
ååh, äckligt jobbigt. jag hatar att va sjuk.
hes är jag också, som fan, haha. vi skrek som galningar igår.
tyvärr blev det inte mkt bilder eftersom min kamera dog ganska snabbt och mobilen är typ dålig.
och så lyssnade jag hellre än att fota, och min kamera är inte direkt bäst, haha.
men som sagt, duschen nästa tror jag!
och sötnosar, fortsätt att läs. ni är bäst
jag älskar er, ni älskar mig!
puuuuussar ! 


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

aah :) hihi!

2009-07-14 @ 21:57:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0